בניית קישורים - המדריך המלא שלנו

קודם כל לפני הכל: למה לבנות קישורים עם ABSEO

עם רשת האתרים שלנו, נוכל לקדם לכם את האתר לתוצאות הטובות ביותר.

אנחנו מתעסקים רק עם אתרים איכותיים מאוד שגוגל יזהה כבעלי ערך.

אנחנו מנתחים כל אתר לפני שאנחנו מוציאים ממנו קישור לעומק.

חוסך לכם עבודה קשה ומייגעת.

קישורים חיצוניים מאתרים אחרים הם בין הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתר בגוגל, ואם לא בין החשובים אז הכי חשוב.

למה אתם שואלים?

כי הפרמטר הטוב ביותר של גוגל לזהות שאתר מספק תוכן איכותי הוא על ידי בדיקה של כמה אתרים משתמשים במידע שיש באתר הזה ומבססים את הכתבות שלהם עליו.

המטרה של גוגל בסוף יום היא לצמצם את זמן החיפוש שלכם בתוצאות החיפוש ולקבל תשובה מיידית על כל מה שאתם מחפשים.

לכן כאשר גוגל מזהה שיותר אתרים מתייחסים למקור מסויים, הם יעלו את דירוג המקור בתוצאות החיפוש.

מה המטרה של הקישורים

המטרה של הקישורים היא לא להביא תנועה לאתר, אלה בעצם לבנות לעסק מוניטין בגוגל ולהעלות את הדירוג של הדף המיוחס בתוצאות החיפוש.

למה אתם צריכים אותנו

בניית קישורים היא לא תהליך פשוט, כל בנייה של קישור דורשת חקר מעמיק, בדיקה של המילות מפתח הרלוונטיות וניתוח של המתחרים שלה, יצירת קשרים עם בעלי אתרים חזקים שבסופו של דבר ייתנו לנו את המחיר הטוב ביותר עבור זה שאנחנו נוציא מהם קישור לאתר שלנו.

זה עולה כסף להוציא קישורים בעצמי גם?!

כן, קישורים חיצוניים עולים כסף, תחשבו עליכם בתור בעלי אתר, לא הייתם רוצים שאנשים ישתמשו בשירות של האתר שלכם ויוציאו ממנו כתבות כל עוד אתם לא מקבלים על זה תשלום, ואם לא תשלום אז לפחות שיוציאו עבורכם קישור מאתר אחר.

אוקי, הבנתי את מה שאתם אומרים, אני יכול ללמוד את זה בעצמי ולעשות את זה בעצמי?

בניית קישורים היא תחום שכל אחד יכול ללמוד כמו כל מקצוע, אם תחליטו ללכת ללמוד ראות חשבון בסוף התואר תוכלו להיות רואי חשבון, זה לא אומר בהכרח שזה יחסוך לכם יותר כסף בעתיד כי יכול להיות שרואה חשבון בעל יותר ניסיון יחסוך לכם הרבה יותר כסף.

בסופו של יום כל דבר אשר תוכלו לעשות אתם יכולים, אך השאלה אם יש לכם את הזמן והרצון לעשות את זה. בנוסף, אל תשכחו שכל זמן שאתם לא מקדמים את האתר שלכם מישהו אחר מקדם את האתר שלו.

באיזה מקרים קישורים חיצוניים לא יתרמו לאתר שלכם?

  1. האתר שלכם לא עומד בסטנדרט של גוגל: גוגל סורק כל אתר אשר מאונדקס במנועי החיפוש ונותן לו דירוג אופטמיזציה, SEO, זמן תגובה וציון כללי. כל עוד האתר שלכם לא מאוחסן בשרת אחסון מהיר מספיק, המבנה של האתר לא ידידותי לנייד ולמחשב והתוכן שבו לא טוב, גוגל לא ידרג את האתר לא משנה כמה מאמצים תשקיעו.
  2. הקישורים החיצוניים מזיקים יותר מיעילים: עוד פרמטר שיש לקישורים חיצוניים הוא האיכות שלהם, ניתן לבדוק בתוכנות מסוימות כמו Majestic את הכוח שיש לקישור אשר ייכנס לאתר שלכם. בנוסף חשוב מאוד לראות שהאתרים אשר יוצאים מהם הקישורים הם לא אתרי ספאם שכל המטרה שלהם היא להוציא קישורים תמורת תשלום, גוגל לא אוהב את זה.
  3. אתם מוציאים המון קישורים ממקור אחד: כל מקור יכול להוציא אינסוף קישורים לאתר, אך במידה ואתם מוציאים גם מאתר חזק 100 קישורים לאתר חלש, הקישורים האלה רק ייפגעו באתר וגוגל לא ייתייחס לקישורים האלו ברצינות.
  4. אתם מוציאים קישורים אחד לשני: החוק היבש אומר שאתרים לא יכולים לשלוח קישורים אחד לשני (כמובן שיש יוצאים מן הכלל כמו אתרי חדשות ועוד) אך אם גוגל יזהה שפשוט החלפתם קישורים מאתר אחד לשני הוא יבין שהתרחש פה מסחרה בקישורים.

ועוד ועוד ועוד…

אז איך הנוסחה עובדת:

אתר עם תשתית ראויה + קישורים פנימיים + תוכן איכותי + קישורים חיצוניים = $$$ (הבנתם? מתמטיקה פשוטה).

האם כל אתר יכול להוציא לכל אתר?

כמעט כל אתר יכול להוציא לכל אתר, אך אמורה להיות זיקה כל שהיא בין הנושאים. אם אתם רוצים לקדם את המילת מפתח "קידום אתרים" לדוגמה, לא תוכלו ככל הנראה לעשות זאת על ידי אתר של אימוץ כלבים (כן אני מאוד אוהב כלבים).

אבל לדוגמה אם תרצו לקדם ציוד רפואי, תוכלו לעשות זאת כמעט עם כל אתר שקשור לטכנולוגיה כל שהיא.

האם קישורים יכולים להזיק?

קישורים יכולים מאוד להזיק כל עוד הם נכנסים מאתרי ספאם, לכל קישור יש בעצם Toxicity score, שזה בעצם מעיד על רעילות הקישור.

גוגל יודע איזה אתרים הם אתרים חזקים ולכן כאשר נכנסים אליהם קישורים שליליים הוא יודע להתמודד איתם ולא להשפיע על דירוג אותם אתרים לרעה.

לעומת זאת באתרים חדשים גוגל יוכל לזהות בטעות שאותם אתרים משתמשים בטכניקת "כובע שחור" ובעצם לזרוק אותם אחורה במנועי החיפוש.

איך מתמודדים עם זה?

ניתן לבקש מגוגל התעלמות מקישורים רעילים, אך כל עוד שולחים אליכם מאות קישורים זאת יכולה להיות עבודה מייגעת ולכן גם במקרים כאלה מומלץ להתייעץ עם מקצוען.

איך עובד גוגל?

גוגל בעצם סורק באופן יום יומי את האתרים שהוא אינדקס אותם, כמובן שהוא לא סורק את כולם באופן יום יומי כי תחשבו את כמות האתרים והתוכן שיש באינטרנט, אך הוא מתשדל ומתאמץ. 

ככל שאתר יהיה יותר מקודם ככה בעצם גוגל ייתן לו "עדיפות" לאינדוקס על פני אתרים אחרים, כלומר: דירוג מהיר יותר במנועי החיפוש בכל נושא אשר תכתבו עליו ותקדמו אותו, גוגל יזהה את מערך הקישורים שלו מהר יותר וייתן לו קדימות.

האם קישורים יכולים להביא לי טראפיק לאתר?

תלוי איך מסתכלים על זה, התשובה הפשוטה היא לא, אך אם תעשו לדוגמה כתבה באתר חדשות שהכתבה הזאת מאוד מעניינת ומפנה לאתר שלכם והמון אנשים ייכנסו לאתר שלכם אז אולי הכתבה תביא קצת טראפיק באופן חד פעמי.

השורה התחתונה היא שהמטרה של קישורים היא לא להביא תנועה לאתר, אלה להעלות את הדירוג שלכם לדף הראשון בגוגל.

אוקי, הגעתי למקום הראשון, אפשר להפסיק?

לא! אסור לנוח על עלי הדפנה, במידה ואתם תגיעו למקום הראשון ותפסיקו לקדם את האתר, יגיע מישהו אחר שיקדם אתר האתר שלו או אפילו כמה אנשים וייזרקו אותכם אחורה בעזרת קישורים ותוכן יותר רלוונטי.

תוכן יותר רלוונטי? מה זאת אומרת?

זאת אומרת שכל הזמן חייבים לחדש את התוכן, אחת לשנה יש לעבור על עמודי התוכן שלכם שמדורגים במקומות הראשונים בגוגל ולעדכן אותם שיהיו עדיין רלוונטיים, כל עוד הם לא יהיו רלוונטים אנשים ייצאו מהאתר שלכם וככה תהפכו לפחות רלוונטים על ידי גוגל.

מה זאת אומרת שהם ייקפצו ונהפוך לפחות רלוונטיים?

לכל דף באתר שיש לו תנועה יש מושג שנקרא Bounce rate, כלומר אחוזי היציאה מהאתר, המערכת של גוגל עוקבת אחרי המשתמשים ובעצם רואה כמה זמן בממוצע הם נמצאים באתר, כמה התייאשו עוד לפני שהאתר נטען, לכמה דפים הם עברו ועוד.

אז אחרי שקראתם את כל מה שחפרתי לכם עליו, תשאירו לנו פרטים ואנחנו ניתן לכם את ההצעה הטובה ביותר לקידום אתרים ובניית בסיס קישורים חזק 🙂

כשאתם בוחרים ABSEO

אתם בעצם מקבלים:

מוכנים לקחת את האתר שלכם לגבהים חדשים?

צרו קשר עוד היום כדי לדון ביעדים שלכם וללמוד כיצד נוכל להתאים את השירותים שלנו כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלכם.

תנו לנו להיות השותפים שלכם בהנעת צמיחה אורגנית, הגדלת הנראות המקוונת שלכם וביצועים טובים יותר מהמתחרים שלכם בגוגל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

×